2013. május 24., péntek

Utolsó részlet megjelenés előtt

A boldogság ára!


"Alig láttam, szinte csak érzékeltem, hogy Rose harcol valakivel, egy másik lánnyal. Mark engem védett, előttem állt, de még valaki belépett az ablakon. Egy hatalmas, fekete árnyék. Mark megdermedve bámult rá, hátrébb lépett és igyekezett egész testével eltakarni engem. Nem jelentett akadályt a betolakodónak, köpenyének egyetlen hullámzása odébb taszította a fiút, védtelenül feküdtem az ágyon.
Kitisztult a szemem, jól láttam az engem hipnotizáló gyilkos tekintetet megvillanni egy fekete csuklya alól. Rose még mindig harcolt, Mark nyögdécselve feküdt a sarokban. Az árny felém nyújtotta hatalmas kezeit, több méterre volt tőlem, de úgy éreztem, valamit ki akar szakítani belőlem. Olyan gyorsan történt. Velőtrázó sikoltásom megtöltötte a házat, nagyi berohant a szobába és rávetette magát az árnyra, abban a pillanatban ugrott be Robin és apa az ablakon. Láttam, ahogy apa segít elintézni Rose támadóját, Robin pedig térdre kényszerítette az árnyat, de nagyi eszméletlenül feküdt a földön.
Azután nem tudom, mi történt. Elvesztettem a kapcsolatot a külvilággal. Én magam is elvesztem. Megsemmisültem. Egy vibráló, fehéren szikrázó fájdalomcsomó lett belőlem, ami teljesen felemésztett, szétrobbant bennem és fojtogatott. Képtelen voltam lélegezni, akartam, de a fájdalom nem engedte.
Hirtelen véget ért, már nem éreztem semmit, sőt, kifejezetten boldog voltam. Újra kitisztult a szemem, láttam a családomat, ahogy kétségbeesve futkosnak a házban. Láttam Robint, karjában vitt egy ernyedten lógó testet, nem láttam, hogy ki az, ezért utána mentem, hogy megkérdezzem. Egy kicsit sem aggódtam, ahol akkor én jártam, ott ilyen nincsen. Csak öröm van és nyugalom. De Robin nem volt nyugodt. Bevitte a testet abba a szobába, amelyik az én szobámból nyílt. Hiszen az a műtő! Eltaláltam, az orvos velem együtt lépett be az ajtón. Tényleg nagyon sovány lehetek, még csak nem is éreztem, hogy hozzám ért volna a teste a szűk ajtónyílásban. Holnaptól többet eszek, ez mégiscsak ciki. Robin felfektette a testet a műtőasztalra.
Én voltam."


Kedves Olvasóim!  Ez az utolsó részlet a könyvből, ami nálam már kapható és hamarosan a boltok polcaira is kikerül, de hogy milyen árat fizet Sara és Robin és milyen boldogságért, nos, azt mindenkinek magának kell felfedeznie! 

Szeretettel: Darena S.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése