2013. március 1., péntek

A "Sejtelmes Fény" következő titka


Kedves Látogatók!

Egy újabb részlet, és újabb találgatni való a könyvből, vajon melyik szereplőről szólhat. Azt hiszem, nem lesz nehéz rájönni. Persze csak annak, aki olvasta az Árnyék-ot. De talán az is kíváncsi lesz, aki még nem olvasta. 


"Hát nem értitek? Nem állíthattok meg! Senki és semmi nem állhat az utamba, mert egyszerűen félresöpröm. Hatalmamnak nincsenek határai, az erőmnek nincsenek korlátai. Bármire képes vagyok, ezt a falat is áttöröm.
Egész testemmel nekifeszültem, rengetegszer nekiugrottam, toltam, az öklömmel ütöttem. Csak behorpadt egy kicsit. Órákon át küzdöttem vele, az erőm nem csökkent, inkább nőtt a dühömmel együtt. A fal fémből volt, valószínűleg nagyon vastag fémből. Ellenállt nekem.
Irtózatos harag gyúlt bennem, megvadultan üvöltöttem, a tehetetlenség bénító ereje legyőzött engem, és teljesen elvette az eszemet. Semmi más nem érdekelt, csak hogy kijussak a fémszobából. Nem hittem el, hogy létezik valami, ami akadály lehet nekem. Ha elég kitartó leszek, ez a szoba is megadja magát. Újrakezdtem.
Most az ajtónál próbálkoztam, gondoltam, azt csak egy zár tartja. Téptem, rángattam, püföltem. Aztán rugdostam, a szoba túlsó falától elrugaszkodva két lábbal ugrottam neki. Nem adtam fel, egyetlen pillanatra sem. Az agyamban csak egy szó zakatolt: „szabadulni”.
Nem érzékeltem az időt, akár napok is eltelhettek, csak mentem újra és újra. Egyik rúgás a másik után. Semmi más nem létezett bennem, pusztán a szabadságvágy. Már nem tudtam, ki vagyok. Nem rémlett, hogy volt-e valami más is fontos nekem. Nem voltak érzéseim, csak egy, a fékezhetetlen harag. A testem sem vágyott semmire, csak a szabadulásra. Nem ettem, nem ittam, nem is tudtam, mi az. A düh annyira átvette az uralmat felettem, hogy minden mást kitörölt belőlem.
Sem a fal, sem az ajtó nem engedett. Nagyon hosszú idő után kezdtem felismerni, hogy bármilyen erős vagyok, ez nem fog menni. Aki bezárt ide, tudta jól, hogyan tarthat itt. Erővel nem jutok ki innen. A gondolat lelassított és lecsökkentette a rúgásaim erejét. Ütöttem és rúgtam tovább, de már csak az elkeseredés hajtott. Mert az nem lehet, hogy végre szabad vagyok, de mégis bezárva!
Ez őrület! Én nem ezért győztem le azt a másikat! Mi is volt? Nem számít. Nekem dolgom van, várnak rám. Azért születtem, hogy hatalmas legyek, a leghatalmasabb! Aki bármit megtehet! És most egy szoba fogva tart. Arra sem vagyok képes, hogy kiszabadítsam magam. Vagy talán mégis? Ha erővel nem megy, megpróbálom másként.
Abbahagytam hiábavaló csatámat a fallal, és leültem a hideg földre. Jól esett a hűvössége, hűtötte a bennem tomboló tüzet, ami az egész testemet égette, a forróságtól ömlött rólam a veríték. Megérezvén a hideg jótékony hatását, elhasaltam a hűvös fémpadlón, hogy lehűtsem magam. Lassan csillapodott a tűz, nem tűnt el, csak összezsugorodott, készen arra, hogy bármikor fellobbanjon. A helyére visszatértek a gondolatok.
Gondolat. Eszmélésem után egy pillantásommal kinyitottam a mosdóajtót. Tehát a gondolatom ereje is óriási. Már sokkal higgadtabban próbáltam a falon túlra küldeni elmém erejét a parancsaimmal. Csakhogy nem érzékeltem, hogy hol van a falon túl. A gondolataim is be voltak zárva, nem hatoltak át a börtönömön. Valaki megtalálta az egyetlen helyet, ahol csodálatos hatalmam értéktelen semmi. Itt csak magamnak árthatok, senki másnak."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése