2012. július 15., vasárnap

Így kezdtem az írást

Hófoltos hegyek és fenyvesek közt megbúvó tavak.
Egy fájdalmasan gyönyörű kaland helyszíne.
Kisiskolás korom óta rajongtam a könyvekért, nagyon sokat és sokfélét olvastam, szerettem a könyvek világát, azt, hogy azokban minden lehetséges. Egyszer erről beszélgettünk egy kedves barátnőmmel és egyben kolléganőmmel,  ő mondta nekem azt, hogy: "Miért nem írsz te is egy könyvet?". Tényleg, miért ne. Ez volt az a pillanat, amikor igazán komolyan foglalkoztatni kezdett az írás gondolata. Már évekkel korábban is gondoltam rá, de nem bíztam eléggé magamban. Most úgy gondoltam, megpróbálom. Az elhatározást tett követte, vettem egy kis laptopot, kitaláltam a témát és elkezdtem. Azóta velem él a történet, zubog bennem, várja, hogy papírra kerüljön. Nagy örömömre az első könyv kéziratán már folynak az előkészítő munkálatok, a megjelenés szeptemberre várható. Legközelebb írok a könyvről is, előlegként egy kép a helyről, ahol a történet játszódik, de a neve maradjon meglepetés. Ha kíváncsiak vagytok valamire, a "megjegyzés"-ben kérdezhettek. Viszlát hamarosan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése