2013. február 22., péntek

Sejtelmes fény


Ahogy ígértem, íme a második rész, a Sejtelmes fény első részlete, a Sötét Vihar/Árnyék című trilógia folytatása, egy apró kis szeletke, ami az Árnyék izgalmas befejezése után újabb izgalmakat ígér. Ez a kis részlet nem árul el túl sokat, de annyit igen, hogy minden megváltozik. Vagy inkább átváltozik? Hiszen az első rész végén Sara és Robin szinte elveszni látszik. Ez a pár sor egyikük küzdelméről szól, hogy kiről, azon szabad gondolkodni, és a megjegyzésekben várom az ötleteket.

"Azt hittem, a létezés pusztán ennyi. Sőt, örültem neki. Csodálatosnak tartottam, élveztem a szabadságot, a súlytalanságot, a nyugalmat és a békét. Az a hatalmas semmi, amiről azt hittem, hogy milyen gyönyörű, az mind az enyém volt. A testem és a gondolataim helyét az örök béke érzése foglalta el.
Csak táncoltam, pörögtem, úsztam és bukdácsoltam benne. Mint a magzat az édesanyja pocakjában. Engem is átölelt a lágy melegség, én is éreztem, hogy biztonságban vagyok. Sejtésem sem volt arról, hogy van rossz. A jóról tudtam, hiszen egész lényem belemerült. Mivel számomra csak az én világom létezett, így senki sem tudott figyelmeztetni engem, hogy ez csak egy kis vigasz, de a rossz létezik. Mindenütt ott van, még a semmiben is. Mert csak együtt létezhetnek. Jó és rossz elválaszthatatlanok. Nem a béke, hanem a harc örök. A béke csak átmeneti állapot két harc között. Azért kell, hogy a rossz erőt gyűjtsön, aztán újra és újra tönkretegye és megsemmisítse a békét.
Nem számítottam rá, felkészületlenül ért, amikor a semmi fojtogatni kezdett. Lassan zsugorodott körülöttem, a feketeség örvénylett és egyre jobban szorított. Nem értettem, hogy mi történik. Miért változott a lágy hullámzás fenyegetővé? Miért félek, és miért leszek egyre kisebb és kisebb? Hogy került a boldogság helyére a rettegés? A semmi magába akart olvasztani, eltüntetni még a tudatomat is, elpusztítani azt a valamit, amitől én „én” voltam." 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése